Blvd. N. Balcescu,nr. xy...aleea Sebastian.

 Stateam sa ma gandesc zilele trecute ce ciudata este intr-adevar viata. Foarte mult ,in ultimii ani am resimtit ura,discriminarea , privirile si vorbele indiscrete.
 Initial, nu admiteam sa mi se spuna pe numele meu din buletin,caci imi exprima in mod vadit provenienta procentuala din o lume araba si imi era frica sa nu fiu pus la zid,fara a mi se evidentia calitatile mele. Apoi am omis sa ma etalez in adevarata splendoare (vorba unei amice :)) ),pentru a nu fi pus la colt pt comportament nepotrivit in public:)). Apoi am incercat sa nu arat lumii cu cine sunt in relatie ca nu cumva sa nu ofensez opinia publica, clar educata in super-stilul comunist.
 Apoi ,mi-am dat seama ca sunt un DOBITOC! Traiesc precum vreau,cand vreau ,sub ce nume vreau!


PS: Sper ca si voi sa o faceti in acel super-stil. STILUL PROPRIU!

0 comentarii: