Cum sa tai un mic cu 2 scobitori?

  Ruxy stie...

Zilele trecute am avut parte de un eveniment atat de funny,incat mi-am dat seama ca toti suntem insetati sa ni se intample lucruri anormale, ciudatzele, funny. De ce? Pentru ca fiecare dintre noi cautam sa ne destindem. Da,stiu...ca fiecare dintre noi avem propriile cai de a ne destinde,dar eu nu vorbesc de cele planificate,de cele care vrei sa ti se intample.
 Eu vorbesc de acele lucruri mici,insignifiante,care au ajuns sa NU le mai observam in fuga noastra spre atingerea unor teluri, fiind muult prea ocupati sa mai si zambim.
 Si cand in sfarsit ni se intampla, cand in sfarsit le descoperim ,cand in sfarsit zambim si ne amuzam , ne dam seama ce frumos ar fi sa ni se mai intample o data,si inca o data, si inca o data.
 Imi e dor sa imi fie dor!

0 comentarii: