La trecutu-ti mare....

 Se spune adesea ca e foarte bine sa iti stabilesti targete, puncte, vise,etc. De asemenea,se considera de bun augur sa iti atingi visele intr-o perioada data,fara a o depasi. Cica te-ar moraliza sa vrei mai mult, sa faci mai mult ,sa te autodepasesti.
 Eu,unul, mi-am facut aproximativ acum 4 ani un plan de 5 ani. Mi s-a parut ca e o perioada rezonabila in care eu inca mai pot sa ma copilaresc, sa ma prostesc, sa ma maturizez, sa iubesc. Acum 4 ani mi s-a parut un plan viabil; acum il consider un esec. De ce? Pentru ca e o perioada atat de lunga,atat de imprevizibila,atat de plina de riscuri.Acum  2 ani ,inca era viabil...acum nu:)
 Nu cred ca sunt genul care sare dintr-o barca in alta (am fost cu ani in urma).Asa ca,mi-am stabilit un alt plan: de fiecare data cand mi se apropie data nasterii -care , slava Domnului (sunt ateu ), se afla la sfarsitul anului- trag o linie si vad ce am putut realiza pe acel an. Daca sunt multumit,imi stabilesc alte prioritati,daca nu sunt multumit ,atunci trisez si ma prefac ca imi prelungesc cu inca un an targetele:))
 INGENUU,NU?

0 comentarii: