Cat valoreaza 4 litere?

     Daca vorbim despre tumultul din aceasta perioada, as putea spune ca valoreaza cat pofteste partenerul amorezat. 😉 Insa, nu despre aceasta valoare imi doresc sa va vorbesc.

     Cat credeti ca valoreaza 4 litere asezate, aparent aiurea, intr-un cuvant? Cineva apropiat mi-ar spune ca mai bine de o decada de decizii distructive. 

     Hai sa va ofer un indiciu, astea sunt literele: A, C, E, I, N, P, S, T, U.

     Nu au nicio noima, nu? Asezate asa, in ordine alfabetica, sunt doar niste litere care nu par sa aiba nicio valoare. Nici financiara, nici sentimentala, nici nimic. Si, totusi, aceste 4 litere m-au provocat sa scriu in sfarsit un nou articol pe acest blog. Nu au trecut decat aproape 12 luni de la ultimul articol publicat.

    Deunazi, stateam pe balconul de la job, impreuna cu persoana care mi-a "dat" aceasta provocare. Dat nu e chiar corect spus, caci doar imi povestea cu oleaca de furie cum 4 litere au transformat mood-ul fain in care se afla. Si, in timp ce imi povestea, mintea mea deja fugise catre niscaiva situatii similare.

     De exemplu, cum niciodata nu am stiut conotatia cuvantului TATA, si ca foarte multi ani (uneori prea multi ani la rand) chiar si cuvantul MAMA mi-a fost complet strain. Sau cum, acum aproape 2 ani (culmea pe 14 februarie), cuvantul LOVE mi-a fost furat din inima complet. Ceea ce a dus, inevitabil, mai intai la o salbaticie sociala, apoi m-a aruncat intr-o depresie, culminand cu izolarea mea aproape completa. Dar seria nu continua numai cu chestii negative, caci are si nuante pozitive. Am descoperit cuvantul AMIC, si cat de important este sa ai alaturi de tine ca partener de drum acest cuvant. 

     Acum, pe buzele mele, pe sufletul meu, pe viitorul meu sta bine impregnat un alt cuvant foarte important pentru mine: CASA. Imi doresc casa mea, unde sa imi astern sufletul, sa imi invit cuvantul AMIC si, clar cuvantul MAMA, unde sa imi cladesc linistea impreuna alaturi de cuvantul LOVE. Unde sa simt ca ma redescopar pe MINE.

     Si, inca ceva: numele meu este Amalia. Amalia PEIU.

0 comentarii: