NU dulcegariilor!

     Am trecut cu drag si spor, intr-un întârziat sfarsit, de bla bla-urile siropoase, numite sărbătorile de iarna. Pe langa faptul ca, iarna este anotimpul meu cel mai putin iubit, pe landul frigul si porcarie asta de infectie ce m-a țintuit la pat exact inainte de singura zi de care chiar imi pasa luna asta ( revelionul), mai sunt si asa zisele sărbători creștine.
    Fratilor, nu sunt ateu!!! Insa mi se pare complet absurd cum brusc toata lumea se îmbracă de sărbătoare si brusc toti isi iau o mina pozitivă si devin dintr-o data vecinii perfecti, colegii solidari, parintii darnici, etc etc. Dar stau sa ma intreb: restul de 11 luni unde naiba a fost marinimia din voi?!?

    Nu ma înțelegeti gresit, fiecare cu ale lui, dar nu mai încercati sa ma simt eu nu-stiu-cum, doar pentru ca am o altfel de idee legată de aceasta 'minunata' luna, zic!

     So, happy whatever bla bla bla...

0 comentarii: